یو تجارت

جستجو در تالار گفتگو

متن
کاربر

روز

ماه

سال

مرتب سازی بر اساس

 

 

محلي مناسب براي درج آگهي رايگان و ستاره دار و ويديويي شما ...

تالار گفتمان یوتجارت، مکان مناسبی است تا شما اعضای سایت بتوانید تجربیات خود را در اختیار یکدیگر قرار دهید و موجب ارتقای سطح دانش و کسب و کار اینترنتی خود شوید.

آموزش تعداد متنها: 4

مرتضی جدایی  (08:49   1394/12/24)

آموزش فروش و موانع فروش مثبت
موانع فروش مثبت
وجود قلمرو حکومتی بین افراد به این معنی که هر یک از افراد و گروه ها حیطه کاری خود را به منزله ی قلمرو امپراتوری شخصی خود تلقی نماید و مانع پیگیری و اجرای ایده های نو سایرین گردد.
1- عدم تشویق و حمایت از پیشتازان و حامیان نوآوری
2- نپذیرفتن ریسک شکست و اشتباه های کارکنان به عنوان مسئله ی اجتناب ناپذیر در پروسه ی نوآوری
3- دسترسی نداشتن به منابع امکانات و تجهیزات
4- نداشتن وقت آزاد برای فکر کردن درباره ایده ی نو
5- دست به دست گرداندن پیشنهادها و ایده های نو برای اخذ تایید
6- پاسخ ندادن سریع به ایده ها و پیشنهاد های جدید و فقدان سیستم پیشنهادهاای بی نام
7- عدم اطمینان از سرقت ایده ها
8-عدم آگاهی از معیارهای ادذیابی ایده های نو
9- ناآگاهی کارکنان نسبت به توقع و انتظار مدیریت از خلاقیت تک تک افراد
10- انزوای مدیریت ارشد
11- دسترسی نداشتن به اطلاعات موثق شفاف مرتبط و به موقع
12- ساختارر مکانیکی
13- افق زمانی کوتاه مدت برای سودآوری
14- فقدان سیستم پاداش و پیشنهاد های اثر بخش و سریع
15-تعارض تنش و نارضایتی کارکنان
16- ارتباط نداشتن و همکاری نکردن واحد تحقیق و توسعه با مشتری و تحقیقات بالاتر
17-دلگرمی زیاد از حد مدیریت
18- اعتقاد به اینکه نوآوری به راحتی بدست می آید
19- مبارزات و سیاست بازی های سازمانی
20- اطلاعات بیش از حد
21- فقدان دورنمای مشترک نسبت به نوآوری
***با سایت یو تجارت در جلسات بعدی آموزش همراه شوید با تشکر***

کد: 851گروه: آموزش



مرتضی جدایی  (08:10   1394/12/22)

معرفي 30 لغت پرکاربرد و تأثيرگذار براي جلب نظر مشتريان در بازاريابي و فروش
جلسه سوم
21- بیان چگونگی How To : با راهکار شروع نمایید، مشتری خودش سایر موارد را پیدا می‌کند.
22- نخبه Elite : مشتریان شما از بهترین مشتریان در جهان هستند. آن‌ها را به یک کلوپ مشتریان ویژه خود دعوت نمایید.
23- گران بهاء و ارزشمند Premium : این کلمه در حوزه تقسیم‌بندی بازار برای مشتری، تداعی‌کننده کیفیت بالا و اصالت جنس خواهد بود.(Top of Market)
24- به دلیل Caused by : در ادبیات بازاریابی بکار گرفته‌شده، باید علت منطقی خرید محصول یا خدمت برای مشتری توضیح داده‌شده و عبارت دیگر، ریشه نیاز مشتری به این محصول یا خدمت را افشاء نمایند.
25- بیشتر More : اگر توضیح بیشتری دارید یا پیشنهاد بیشتری نسبت به رقبا دارید. اجازه دهید تا مشتری بداند. زیرا مشتری به دنبال دریافت اطلاعات بیشتر از محصول و پیدا نمودن بهترین است.
26- چانه‌زنی Bargain : زیرا مشتریان به دنبال بهترین معامله با کمترین هزینه هستند
27- اجباری نیست No obligation : فراهم نمودن شرایط برنده-برنده برای انجام معامله برای مشتریان
28- تضمین برگشت کل پول 100% Money-back guarantee : دوباره ، ریسکی حداقلی را نشان دهیم.
29- بسیار بزرگ Huge : یک تخفیف بزرگ یا پیشنهاد شگفت‌آور که مقاومت مشتری در برابر آن بسیار دشوار باشد.
30- ثروت Wealth : ثروت، یک لغت مطلوب برای مشتری در زمان خرید و فروش است.
***با سایت یو تجارت در جلسات بعدی آموزش همراه شوید با تشکر***

کد: 846گروه: آموزش



مرتضی جدایی  (10:54   1394/12/19)

معرفي 30 لغت پرکاربرد و تأثيرگذار براي جلب نظر مشتريان در بازاريابي و فروش
جلسه دوم

11- هرگز Never: به مزایا و منافع منفی نیز اشاره نمایید. مانند|دیگر نگران نباشید| و یا |اضافه پرداخت نکنید|.
12- جدید New : خدمت و محصول ما ، حرفی نو در صنعت ماست. ما رهبری روندهای جدید را بر عهده‌داریم.
13- صرفه‌جویی Save : یکی از قدرتمندترین کلمات در جهت تمایل مشتریان به حفظ و ذخیره وجوه نقد و یا صرف جویی در زمان است.
14- اثبات Proven : به خاطر داشته باشید که محصول، خدمت و یا کسب‌وکار شما آزمون خود را پس داده و درست است.
15- امن و مؤثر Safe and effective : اثبات ریسک حداقلی از جهت سلامت و ضررهای احتمالی.
16- قدرتمند Powerful : اجازه دهید تا مشتریان از قدرت محصول یا خدمات شما مطلع گردند.
17- نتایج واقعی Real results : نتایج پس از خرید برای مشتری از همه‌چیز برای مشتری مهم‌تر است.
18- راز Secret : تمام افراد موفق نیستند ، حتماً یک رمز و رازی درراه رسیدن موفقیت آن‌ها وجود دارد. اجاره دهید که مشتریان به راز و رمزها دست یابند.
19- حرف تعریف The : زمانی از این حرف استفاده می‌گردد که بخواهیم بگوییم، |راهکار ما، راهکار نهایی است|. مثل” The 20 tips forMarketing and Selling Success in B2B sector”
20- فوری Instant : برای مشتری دسترسی فوری به خدمت یا کالا، بسیار جذاب‌تر از منتظر ماندن است.
***با سایت یو تجارت در جلسات بعدی آموزش همراه شوید با تشکر***

کد: 845گروه: آموزش



مرتضی جدایی  (10:34   1394/12/19)

معرفي 30 لغت پرکاربرد و تأثيرگذار براي جلب نظر مشتريان در بازاريابي و فروش
جلسه اول
آیا می دانید چه لغات و عباراتی می تواند موجب ایجاد انگیزه در مشتری شود؟ البته باید توجه نمود که لغات و عبارات، در زمان و جایگاه مختلف، اثرگذاری متفاوتی خواهند داشت. به همین دلیل، به‌کارگیری آنان باید با هوشمندی خاصی صورت پذیرد.
با توجه به اهمیت این موضوع، 30 لغت پرکاربرد و تأثیرگذار که برای جلب نظر مشتریان در بازاریابی و فروش کسب‌وکارهای کوچک می‌تواند مؤثر باشند را انتخاب کرده ایم که در زیر به شرح آن ها می پردازیم:
1- شما You : در مورد خودتان ننویسید، در مورد مشتری نوشته و او را مخاطب قرار دهید.
2- دلیل Because : برای مشتری دلیل و علت انجام عمل را بیان نمایید.
3- رایگان Free: رایگان بودن یک‌چیز برای ما جذاب است. این‌طور نیست ؟
4- ارزش Value: برای مشتری باید تشریح نمود که چه چیزها را کسب و از محروم شدن از چه چیزی‌هایی جلوگیری می‌گردد.(مثل پول، بهاء،قیمت،هزینه)
5- گارانتی / تضمین Guaranteed : برای حداقل نمودن درصد ریسک مشتری باید احساس نماید که در این معامله، موارد بسیار را به دست آورده و چیزی از دست نخواهد داد.
6- شگفت‌آور Amazing : مشتری به ندای چیزی پاسخ مثبت خواهد داد که بسیار خارق‌العاده و شگفت‌انگیز است.
7- آسان Easy : برای مشتری، رفتن به مرحله بعد خرید را ساده نمایید، تا نشان دهید که چگونه زندگی با بهره‌گیری از خدمات و محصولات شما می‌تواند راحت و آسان باشد.
8- کشف Discover: برای مشتری باید چیزی جدید و ناشناخته در محصول و خدمت شما وجود داشته باشد چیزی که یک مزیت و منفعت عالی برای مشتری به همراه داشته باشد.
9- همین‌الان اقدام کن Act now : مشتری به اقدام فوری ترغیب و تشویق نمایید و کمبود زمان برای دستیابی به پیشنهادهای عالی خود را به آنان گوشزد نمایید.
10- هر آنچه بخواهی، Everything included: این محصول یا خدمت، هر آنچه بخواهید در مسیر رسیدن به اهدافتان، برای شما به همراه دارد.
***با سایت یو تجارت در جلسات بعدی آموزش همراه شوید با تشکر***

کد: 844گروه: آموزش



ثبت متن در تالار گفتگو

موضوع مورد بحث: آموزش

انتخاب موضوع

تیتر

متن

کد امنیتی

 

 

9